Victoria

Hej alla söta! hoppas folket mår bra.

längesen man skrev, som Ereeg skrev igår blev jag uppmuntrad av Bibbi. Hoppas detta varar då.
Jag är rätt så seg just nu, har inte gjort något särskilt alls idag, bara ruttnat hemma, bakat kladdkaka och kollat på bad girls club. 1 vecka kvar tills betygen sätts, då börjar sommarlovet för min del men det finns så galet mycket att göra fram till dess. aja aja, här kommer lite mobilbilder

kladdkakan jag baka idag :)


haha knäppa tjejer






Lydia Vic & Sanna i helgen






mmm, glass & frukt


Hannas birthday, Sanna, Vic & Olivia


Jag & Chanti hos Hanna


En såndär solig dag. Minii & jag



Slänger in lite London bilder också, 23 april - 3dje maj

Det blev en hel del taxiåkande. Jag och Manal


Efter en lång natt satt McDonalds på hotellrummet perfekt


KFC var ändå bäst


Mycket taxiresor som sagt. Men vi hade kul på dem


Selma och Manal



Selma Vic Manal




Utanför Nando's, mumsss. Jag Selma Thandy




SAKNAR LONDON! nu ska jag gå gråta typ. herrååååå
Trackback
RSS 2.0