bus-ereeg

tänkte slänga in ett inlägg BARA FÖR ATT jag egentligen borde plugga (busigheten) hihi :)
vad har jag gjort idag? vaknat, gått till skolan, haft EN lektion, kommit hem och sovit igen haha
jag kom precis på att det är restaurangernas dag snart här i stockholm så jag passade på att skicka iväg ett sms till flickorna nyss (kan ni vidarebefordra till dylan o camila? har inte deras nummer) fett tungt o dra till kungsan nån dag då det är fint väder nu under det här minilovet och chilla och äta med tjejerna. det är ganska många restauranger som kommer ha sina tält där så man kommer ju typ kunna välja mellan allt :D hoppas många är på :)
hur som helst, tillbaka till "pluggandet" hehe
Puss o kram
fikar lite lätt haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0