"my feelings for you goes deeper than the ink in your tatoos"

tjaaaaa alla goa och glada människor där  ute Dylan här! eller dyllis, eller DylDyl eller Bob, eller Dullan WHATEVER YALL WANNA CALL ME!
håller på och byter om just nu, ska ut till Rålis med några vänner och njuta utav det vackra sommar vädret ASSU MAN BLIR SÅ FUUUUCKING GLAAAAAAAAAD!!!!!
Igår omg.. stress dag... 4 KUSINER TILL MIG TOG STUDENTEN IGÅR!!! UNBELIEVEABLE ASSU VARFÖR SAMMA DAAG!!! så var på 3 av doms utspring eftersom att de gick på samma skola, men fick stressa för att äns hinna till deras haha sen så efter det så drog jag till stan och mötte min kära brotha Rebecca och åt på vårt standard ställe burger king (om ni vill hitta mig, titta där) sedan så gick vi upp till plattan och kollade på alla flaken som åkte haha de såg verkligen ut att ha kul :D
Efter det så rullade jag vidare till sätra för att gå på min ena kusins mottagning, där det bjöds på en massa god mat och sedan efter det så drog vi till nästa kusins hahah
liten sammanfattninig utav det jag har gjort än så länge den här veckan:
Lite standard saker man brukar ha med sig till Rålis!
Hälsade på mina kära vänner Kevin och Andra i södertälje (tar typ 10 min från fittja-inte långt)
puss och kram allihopa!! :D

Kommentarer
Postat av: Libankristiane

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2012-01-13 @ 10:26:56
URL: http://libankristiane.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0