mobilblogg: erre

Tja tja bloggen! Fyfan va nöjd jag känner mig med att ligga i sängen och blicka tillbaka på dagen som one hell of a day! Lite av allt med måtta, känner mig så himla lycklig :) vad jag har gjort idag? Jo, jag sofia och bibbi drog till matfestivalen i stan, åt och promenerade en hel del ända till gamla stan. Mysigt värre att gå bland alla småbutiker och gatumusikanter. Dock blåste det galet mycket och frillan fick ju lida liksom haha. Det bar av mot skäris där jag mötte upp systern min. Vi åkte förbi en drive-thru och köpte kaffe som vi tog med oss ner till sätrabadet där vi fixade vår plats i solen på en bänk vid vattnet. Efter en stund joinade mami oss. Vi satt där en bra stund och filosoferade och planerade inför sommaren. Älskar min familj <3 På väg hem ringde jag upp bibbi som bjöd över oss på filmkväll. Innan vi drog till henne åkte vi förbi kära coop där vi köpte lite chips. Det var alltså jag, min syster rawnak, bibbi, hennes syster maria, linda och sofia. Det slutade med att vi såg sherlock holmes, grym film, även om alla halvsov i slutet haha. Så nu ligger jag här i min säng och är helt jäkla nöjd med livet :) Tjarå! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0