baby you're summertime fine

wazaaaaa allihopa!!
sitter här och lyssnar lite på bra musik, ska egentligen börja fixa mig, ska ner till rålis med några vänner KAAANSKE så hoppar jag in i vattnet, men om jag ska vara ärlig har jag ingen lust alls att bli kall, har PRECIS blivit frisk igen, blir alltid sjuk när det blir varmt, sorgligt? ja. Igår så gjorde jag.... hmm....JUSTE! åkte in till stan med Lwam och Nanny kollade lite runt på affärer OCH HITTADE BIBBIS KLÄNNING SOM JAG DOG FÖR, och vet ni vad det bästa är? I MIN STORLEK OCKSÅ!!! hih så det gjorde min dag :D , sedan så träffade jag en kill kompis till mig och hans vänner och satt lite vid vattnet i slussen men sedan så träffade vi på en tjej kompis till honom så vi drog med hennes vänner till rålis där vi satt ett gäng, men sedan så blev jag trött och drog till en fest hos en kill kompis till mig med Rebecca
Karrueche - Chris Browns nuvarande flickvän (hehe det är vad ni tror ialf ;) ) HON ÄR SÅ SJUKT VACKER!!
Hahah gänget från Odd Future dansar till "Friday" dom e så tuuuunga!!!! WOLF GANG KILL THEM ALL FUCK THEM ALLLLLLL
Frank Ocean - också medlem i wolf gang, är så otroligt duktig musiker, han är verkligen guld!
//Dylan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0