Victoria

Hej bloggen :D tycker också att vi alla borde börja blogga igen, därför passar jag på o skriva ett inlägg nu sådär halv 5 på morgonen när jag inte kan sova.
Idag va de fredag, inte gjort sådär jäättemycket - vart i skolan, shoppat, jobbat, käkat o fikat. Hade lite olika planer inför kvällen men de slutade med att jag åkte hem efter jag fikat klart för att jag var föör trött, helt sömnig skulle aldrig orka, är dessutom sjuk. Kom hem och kollade på film (Kung Fu Panda) tills jag deckade, och sen ringde telefonen för ungefär 1 timme sen och väckte mig, och har legat uppe sen dess.
Är helt sjuk och har inte vart i skolan på heeela veckan förutom idag (fredag). Är det fortfarande, så nu ligger jag uppe med en riktigt täppt(/rinnande) näsa, och galen hals och host(?) ont.
Imorn ska jag försöka gå upp tidigt för jag och min mamma ska gå och shoppa, kanske börja leta lite smått efter klappar också, innan jag ska till kyrkan vid 7 tiden. Och efter de blir de fika, sen rör jag mig antagligen hemåt, man orkar inget annat dessa deppiga, drabbade, sjuka tider.
Kanske lite onödigt o tråkigt inlägg jämfört med Sofias och Emilias hahah skööna brudar.
Ska sätta på film och försöka sova nu, får se hur de går. Har heeeeeeeeeeeelt fucked up sovtider alltså, går och lägger mig 7 på morgonen, vaknar 1, somnar om vid 8 på kvällen för att jag inte sovit så mycket, vaknar 12 igen är vaken ett tag och somnar tidigast om vid 5 tiden igen. -.-
Aja bruttor hoppas alla har de bra, och vi måste börja planera inför det här årets eleven julafton!
Sleep tight and goodnight,
Bless ♥

Kommentarer
Postat av: melinee

det var länge sen roligt att du har börjar älskar dina inlägg:DDDDDDD<333333 vad har du gjort den senaste tiden? har du någon pojkveeen berätta berätta:DDDDDD<3333333

2010-11-30 @ 10:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0