TJENA TJABBA HALLÅ !! Wintzz hära.

Ohhhhhhhhh my gad de va så fuckin längesen ja skrev sen sist kanske ett halv år sen eller mer shit asså sjukt:O Ändring på de ska ske woooopp woopp. 
jag mår niiiice hur mår ni tjejer och våra trogna läsare?? hahaha. Har inte umgåtts med många utav er på skiiit länge.. saknar er allihopa:D och jag tycker faktist att vi borde köra en repris ifrån förra jul festen haha.
Jag har haft galet mkt att göra de senaste vecorna, känns  som att man int hinner göra så mkt än jobb och skol grejer :/ men aja, har jobbat en heeeeeeel del.... men det är skiiiiit kul för 1. FET lön hehe :D 2. ÄLSKAR min arbetsplats så jävla kul varje gång jag är där, älskar alla mina kollegor hehehehehe kollegor.. låter lite roligt att säga så... sådär vuxen HIHI :P .. nääe men det är så kul att jobba där och de är extra roligt att ha monal som min kollega oxå hahaha  för vi hypar upp varandra:D   Jag är så jävla stolt över mig själv också.. börjar lära mig att spara mina pengar!  okej.. de har bara gått kanske 1 vecka sen ja fick  min lön men men vi får väl se hur länge de varar:P   
Nu orkar jag inte skriva mer... så heeeeerrrråå  pusss på skinkorna <3


Kommentarer
Postat av: Din KOLEGA!! HIHIHI

NAAAAW VA SÖÖÖT HIHIH. Bitch du vet att jag tycker likadant!!!! jobbet e inte desamma utan dig hihi..

2010-12-12 @ 00:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0