Emsan och sofsan!

HEEEJ WOOOOOW HEEEEEJ WOOOOOOOOOOW!!
Idag på väg till skolan såg vi en kändis vi kan tyvärr ej säga vem han var men känd var han!
Linda har vi tappat bort ännuuuu en gång jaa ni vet, hon är ju som hon är! PS hon ska göra bröstförstoring!

I fredags var jag och sofi på hemma fest hos C! Det var skit tungt:D värsta bozzen o allt ni vet.. Sofi blev skit packad hahahh.. och jag kan nog inte säga att jag var i något direkt nyktert tillstånd heller men det är ju det som händer när man festar med bozz...!
Jag hade en klänning på mig skit snyggg svart med glitter.
sofia hade typ skinnsbyxor med en skit snygg magtröja man såg inte hennes mage så mycket..(hon ville visa sin piercing)

ORDLISTA
Bozz=alkohol
Bröstförstoring=större tuttar
Piercing=örhänge på naveln

Sofii fredags.

Favoriten.

Det var allt från oss vi återkommer med fler inlägg i veckan!!
LOVEEEE!
PS. TJEJER ni får ta o rycka upp er blogga vaheck.

Kommentarer
Postat av: Camila

HAHAHAHHAHAHA

2010-11-23 @ 16:52:04
Postat av: Nevena

HAAAAAAAHAHAHAHAHAHH!! sköna e ni

2010-11-24 @ 00:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0