Victoria: Sunday

Hello! Fan vilket härligt väder det är ute, synd att man inte uttnyttjat det så mycket bara. Har bara vart hemma idag och kollat på 3 olika filmer - Monsters Inc, Valentines Day och Benknäckargänget, mee like :D Det var meningen att jag skulle plugga, men det har inte gått så bra.. Kom ut från duschen för ett minitag sen, efter det här inlägget ska jag fixa mig lite smått och sen sätta mig och försöka plugga en liten stund åtminstone. Senare blir det ännu mer film, ska på bio :)) Vilken film det blir vet jag inte än, men vill se Last Song. Aja vi får se :).

Lite random bilder:


Träffade Vin Disel förra veckan på Vivo hehe, han ville ta bild med mig



Jag och Linda för typ 2 veckor sen



Vill lockpermanenta mitt hår så det blir ungefär såhär



Jag och Winta hos Mona



HAHA, Bibbi, Maria, jag, (Sofia där bak man ser bara hennes panna haha), Emilia och Camila. I sexan :D




Min klass SP1C, om ni hittar mig så aaaaa, jag ser fett hjärndöd ut på bilden.. -.-




Efter att jag bokstavligen duschades utav spöregnet någon gång förra veckan typ, då de regnade ÖVERDRIVET JÄVLA mycket. Fyyy

Nu måste jag rusa, haidooo

Trackback
RSS 2.0