Vickyslickydickylicky

TJAAAA!!! Victoria som skriver

Idag skriver jag ett blogginlägg, för att Sofia igår gnällde på att jag inte bloggar lika mycket längre :O Så ska försöka bättra mig :D

Igår var det en jättelång dag för mig faktiskt. Hann plugga lite, gå på bio, promenera i nån timme från Skärholmen till Sätra, tillbaka och längre, chilla och vara på fest haha!
 Vaknade ganska tidigt, typ vid 1 tiden, och var hemma ett tag. Sen drog vi girls på bio, vi såg nån B-film som va skiiit! Det var nån skräckfilm, minns inte vad den hette. Linda valde den SÅKLART, hon har alltid så dålig filmsmak, bara så ni vet!!! Hihi :). Sen efter filmen var vi kvar i Heron ett bra tag, käkade och snackade en massaaa! Skit kul som vanligt haha :D:D Sen promenerade vi mot Skärholmen och sen var det bara jag och Emilia kvar. Vi skulle dra och möta Amme i Sätra, och istället för att ta tunnelbanan så promenerade vi hela vägen :O :D Det var så skönt väder, så det var härligt! Sen kom vi fram till Sätra skolan, där dom var och spela fotboll, vi satt där ett tag o bara snacka och så, sen skulle alla hem. Så jag, Amin och Emilia började promenera mot Skärholmen. Och när vi kom fram dit så började vi gå ännu mer, haha vi bara gick och gick och gick och prata och prata och garva och garva och mobbade varann haha. Som vanligt :D
Vi var ute ett bra tag och sen lämna vi hem Emilia, och då får jag ett samtal om att jag måste måste måste åka till Huddinge -.- Haha, på någon fest, hade lovat att dra dit fast sen orkade jag inte fast sen så typ blev jag tvungen :O Så jag Amme skulle följa med mig, men vi hade hamnat i Vårberg då och då var han ändå nära hem, plus att han fortfarande har spricka i tån och vi hade gått så jävla mycket, så han orkade inte p.g.a hans fot och så :/ Så jag åkte mot Skärholmen, tog nattbussen därifrån mot Huddinge. Gick av typ i Kvarnbergsplan? Och därifrån kom dom o hämta mig med bil. Sen kom vi fram till festen, det var värt det iallafall, hade kul och var med roligt folk I like :)))
Minns inte vilken tid vi började röra oss hemåt men bussarna gick typ inte och det var knas :O Så vi tog taxi och sen tillslut kom jag hem, typ vid 5-halv 6 tiden nån gång, då det redan var ljust igen och allting haha! Somnade direkt :)

Hehe har skrivit ganska mycket nu, men det var en lång dag igår som sagt. Nu ska jag börja fixa mig, det blir grillning idag, och sen ska vi dra till Bibbi och hoppa studsis :D Och sen efter det, på en annan skolas reunion.. Haha! Tungt. Aja måste skynda mig för vi ska mötas 6 :O


Gårdag nattens låt helt klart, några särbarn som jag kallar för mina kompisar satte på den hela tiden på festen igår haha :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

taaaaaaaaaa bildeeeeeeeeeer taaaaaaaaaaaa bildeeeeeeer hiiiihiiiiihiiihiiii:::::::DDD<333333333.



trvliiiiiig kväll du

2010-05-15 @ 17:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0