Emilia

Shöööe! det var länge sen:) men har fan inget att skriva om! igår så var det ju valborg om det är någon som inte förstått det heh, vi tjejer gick ut och käka sen så gick vi till vårby gårds majbrasa för att köpa äpple och därifrån GICK vi till vårbergs majbrasa som typ var släckt hahah och sen hem till bibbi det var tjock määä CHILL! vi hade så hemskt roligt igår tjejer (vi X.ar slutet) den mest lyckade valborgen än så länge:DD!

idag så ska jag inte göra något speciellt ska strax träna:(( ååh pallar inte med träning längre vill bara att mitt kort ska ta slut HA-HA! efter det ska jag hem och tyvärr det gör ont att säga det men plugga hela dagen.. Senare på kvällen KANSKE jag drar ut får se hur långt jag har kommit.. menmen det var det, har inget mer att berätta.

bilder från igår:


















Hasta luego!


Kommentarer
Postat av: linda

hahaha, vi hade så kul!! tönga bilder

2010-05-01 @ 18:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0