Sofia här

Har precis kommit hem från skolan och centrum med emilia :). Äntligen HEEEELG, ska ju i för sig plugga men ändå :P
Idag hade jag prov i skolan, skrev typ 5 sidor så min hand gjorde lite ont haha men men får hoppas på att de gick bra:D
Nu ska ja kolla på tv men innan tänke jag bara visa lite snygga bikinisar som jag har köpt:)


jag DÖR för den gröna, men har inte hittat någon underdel till den,
och den är slut på internet haha så får se hur ja löser det:P

lite bilder från veckan
(solar haha)

cyckel tur med lite picknick

nu har pappa gjort en äggmacka till mig, så ska äta nu, den ser så goood ut mums!

goodbye!

Kommentarer
Postat av: KAtten

snygg du är!

2010-05-07 @ 17:09:35
Postat av: Rasmus

du är så snygggg

2010-05-07 @ 17:10:05
Postat av: Aram från gymmet

can I get yah numbah sexy

2010-05-07 @ 17:10:48
Postat av: Sofia

hahahhaah!!!

2010-05-07 @ 17:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0