Saknar min säng

rolig dag igår, utnyttja verkligen dagen till fullo. Det blev ingen grillning utan jag monis och emilia käka kebab ist och ingen stutts på stuttsmattan heller (undrish ju) vi softa ute ist med min BMW hehe ;)
Sen när jag kom hem vänta jag på att Farliga Sinnen skulle börja, värsta minnena från väster..
Btw  så har jag inte dålig smak på filmer. har bara hänt två gånger victoria!!

Anyways min moster åker idag så jag får äntligen komma bort från soffan. hahah. Har värst backpain eftera att legat på den i en vecka. Men ändå de är soft diggar den ändå. 

Well lite tråkigt inlägg. Ska ta och spica upp den med två låt.




Ses// linda

Kommentarer
Postat av: katten

undriiiish ju, a h p

2010-05-16 @ 12:50:51
Postat av: vic

HAHAHA UNDRIIIIISH JU OCKSÅ, hörru katten du e ju lite T... Gör inte A du också haha, och linda fett P, vrf hittish duuu, du har visst dålig filmsmak haha! :D

2010-05-16 @ 20:37:52
URL: http://elevensisters.blogg.se/
Postat av: dashe

ASSÅ KAN NI MÄNNISKOR SLUTA ANVÄNDA BOKSTÄVER, ANVÄND HALA ORDET ISTÄLLET SÅ MAN FATTAR!!!!GAAAAH BLI JU HELT GALEN, FÖR MAN FATTAR JU BARA HÄLFTEN RESTEN FÅR MAN JU HELT ENKELT GISSA SIG FRAM: ÄR NU TRÖTT PÅ DET!!! SÅÅÅ SLUTA INNAN JAG BLIR RIKTIGT ARG DÅ...!! :D <3

2010-05-17 @ 19:03:36
Postat av: vic

HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA JAAAAA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!

2010-05-17 @ 20:39:25
URL: http://elevensisters.blogg.se/
Postat av: Katten

hahhaha DASHE SÖÖÖTIS!<3<3

2010-05-18 @ 09:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0