nevena här

hejhej, kom precis från skolan och gjorde pannkakor med glass till mig. Nu sitter jag här och ska börja plugga,sjukt mycket i skolan just nu. Föresten, gick för skojs skull in på bloggvarde.se och skrev in vår blogg och det visade sig att vår blogg är värd 3782 kr. Coolt! De va de liksom, ehm japp. Nationella imorgon också, den svåra delen. Hör och läsförståelse i engelskan. Blä. Hoppas att det går bra. Inte mycket kvar till lovet nu och jag tror jag aldrig längtat så här mycket till ett lov som jag gör nu.
Börjat blogga med en tjej i klassen också, www.blahblah.webblogg.se heter bloggen. Kommer blogga i två bloggar nu, hehe kul.
Men men, ha de så bra

haha bild från förra året, när man precis hade solduschat innan balen.


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0