Moonis ;)

hello!
Ska bara berätta snabbt vad som har hänt dom senaste dagarna,vi har ju haft lov och så och den spenderades med bästa vännerna genom att spela basket,äta kebab,bio,långa promenader+glass och massa snack haha..
Idag så promenerade jag,winta,emilia och monal till lindvreten sen till vårby sen vidare hem ,vi promenerade i 2timmar och 20min. Vi hade så jävla kul idag ,vi skrattade hela tiden,särskilt åt mina skämt haha och winta har skapat ett nytt mode när det gäller leggings :)
Jag har bestämt mig för att byta skola från internationella engelska till fransshartau (tror det stavas så) så imorgon slutar jag tio i ett sen så ska jag möta emiliiiia i väster för att prata med studievägledare.
Innan jag slutar så måste jag säga att jag äntligen har lärt mig att ladda ner låter tack vare linda :)
Nu ska jag titta lite på tv sen sova Good Bye;)





Kim Kardashian är så vacker,dör för hennes kurvor. Hon har stora kurvor men ändå fina.:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fråga: om man nu slutar varför går man tillbka till den gamlaa skolan för att bytta?

2010-05-18 @ 18:01:33
Postat av: mona-lena

för att studievägledaren i min gamla skola e bäst, och plus så vill jag inte säga till min skola att jag ska byta förens jag garanterat har fått en plats i frans ;)

2010-05-18 @ 22:38:42
Postat av: Anonym

aa oki hoppas att det går bra:)

2010-05-19 @ 17:03:27
Postat av: mona-lena

Tack:)

2010-05-19 @ 21:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0