Linda

Tja, long time no see.
Vart i skolan fick reda på matte nationella. Lite besviken måste jag medge. Fick G men har möjligheten att skriva om ett prov för att höja mig. Inte helt säker ifall jag ska, kommer ändå inte plugga på de nu. Men liksom förlorar ju inget på de.

Nog om de..
CHRIS BROWN, ni vet hans nya vet inte om de är album men något är de. IN MY ZONE. Usch säger jag bara, alla dem låtarna handlar ju bara om SEX! Gillas inte
Säger inte att jag inte diggar några låtar från den, så aa jag är en hypocrite, men alltså texterna är ju helt meningslösa..
Nä nu får de vara nog, vill ha tillbaka my old husband!

lyssna bara på den hära




Peace And Harmony // Linda

Kommentarer
Postat av: sofia

håller med!

2010-05-29 @ 20:12:40
Postat av: dashe

hahahaha tjejer... ^^ folk förändras.... och då har man chansaen att bilda nya uppfattningar av de!! hihihihi :D

2010-05-29 @ 22:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0