kvälls plugg

tja bloggen!! :D

heheh, jag är jätte trött är inte van att vara uppe så här sent.
Iaf, för inte så länge sedan så börja jag plugga. har tagit mig igenom ett kort kapitel har kommit halvägs på ett annat. Har ändå 2 stora kapitel kvar, suck..
Undra om jag får någon blund alls i natt. förhoppningsvis får jag det.

Nu sitter jag med mitt te och doppar lite ballerina, smaskens. Behöver få lite energi iaf.

Ville bara uppdatera lite och få lite medlidande.


 hihi, ni måste gilla mitt beroende för nalle puh.


sist sofia var här :)

Är hur trött som helst, men de märker ni säker på bilden och jaa ska fortsätta nu -_-

godnatt// linda

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahahha asså fett fula

2010-05-07 @ 15:56:49
Postat av: KATTEN

jag tycker ni är snygga, men inte lika snygga som mig då men nästan...



BETTY du kunde sagt, jag kunde JOINA diiig mannen, vi kunde webbacamat:DDDD

2010-05-07 @ 17:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0