katten is in da house!

Hello, jag tror ni kan räkna ut vem jag är alldeles själva, jag menar rubriken säger allt!
haha sitter här och pluggar till mitt daaamn samhällsprov jag har imorgon kommer typ få ehmmmmm IG eller något tummen upp för det(Y)(Y)vill gråtaa!
idag så var jag hos min morkis kompis haha jätte tufft.
imorgon är det 10dagar kvar tills jag får äta godis bullar kladdkaka ALLLT gissa om jag ska huga in, har hållt mig i 2månader kan ni fatta? inte ens jag fattar, det är hemskt!
aa men nu måste jag fortsätta seeen är jag friiiiiiiiiiiii i cirkuspirkus 3månader sen börjar helvetet igen, de känns redan som att sommaren är över:(((
PEACE ouut mah niggas in daa hoooooooooood hooooood!
hahaah torr e jag!


mums e så hungrig!






jag :DDD!

PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

såååå guullig Emilia!!

du är såååå jävla smart Emilia du kommer lätt på MVG!!DU ÄR BÄST OCH JAG KOMMER ATT SAKNA DIG SÅ MYCKET I SOMMAR!!:D<3

2010-05-31 @ 09:51:47
Postat av: dashe

hahahaha aa "SLUTA ANVÄNDA MITT NAMN VID SÅNAHÄR ONÖDIGA TILLFALLEN" hahahaha va vi skartta!! :D<3

2010-05-31 @ 16:25:20
Postat av: emilia

hahaha:DD ni e knäppisar!<333

2010-05-31 @ 20:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0