How you doing? ;)

Tjaba!   Jag mår toppen även fast de inte gick särskillt bra på nationella. Men men inget går att åtgärda nu liksom så ingen ide att deppa.  Juste idag på morgonen delade några ut GB:s nya glasser GRATIS! då kändes de inte lika dåligt om jag fick dåligt, fick ju ändå glass for free :D

Just nu försöker jag börja med lite annat plugg som vi har i veckan. Måste få lite inspiration, ska skriva ett fördjupningsarbete på 4 sidor, fast de ska vara inlämnat längre fram. Anyways, har lite tråkigt..
Tror att jag ska ta och väcka brorshan liksom, ska spela fifa :D

En låt som alltid får en på bra humör



Peace and Love // Linda

Kommentarer
Postat av: kevin

haha riktig linda-låt ;)

2010-05-15 @ 00:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0