Hopplöst

Åhh!! är så irriterad. Jag måste plugga men hittar ingen motivation.. Idag skulle vara min plugg dag men istället blev de sovdag.
Jag vakna upp nyss efter att jag slummrat till när jag försökte plugga. Vet ni hur längt jag kom innan jag somna. JO, en sida, bara en fucking sida!!
Direkt när jag vakna ringde jag min storebror och sa jag är hungrig. Så nu är en Mc chiken meny och 9-pack på väg till mig. Mums.. hehe tjockis jag är.

Det kommer vara hopplöst att ens försöka plugga idag, det är var morgondagar är till för haha :) Idag blir de istället chill dag, med massa filmer.

Ha de bra! // Linda

Ps. den här bilden always cheears ( vet i inte hur man stavar) me up hahah



Kommentarer
Postat av: Sofia

men hereegud-.-

2010-05-01 @ 18:48:35
Postat av: linda

hahaha sofia dit huvud passra in perfekt, så roligt

2010-05-01 @ 19:38:44
Postat av: Katten

ahhaha DEN GÖÖR!

2010-05-01 @ 20:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0