Hemskt väder!!

Vakna idag och solen lyste i mitt ansikte. Gick till skolan. Hade nationella, vilket gick piss rent ut sagt... Träffa bibbi i slussen med emme. Gick hem med strålande humör med tanke på de fina och varma vädret och att vi skulle grilla, vilket jag sett fram emot hela veckan.
Kommer till skärholmen och väderet blir hemst!! spöregnar åskar, och vet inte fan.

Nu är bibbi här och softar. Hon har tråkigt, eller som hon säger "trött" hahah. Vi har käkat pizza, smaskens :)

Tjejerna har gått till heron.  vet inte ifall vi ska gå. orkar knappt

hahah, nu blev de plötsligt bra väder!! Sverige har ett konstigt väder.

Puss och kramen // Linda


Kommentarer
Postat av: dashe

AA ASSÅ NATIONELLAN VA PÅ ETT ANNAT SPRÅK JAG LOVAR!!

JAG FATTADE INGENTING!!!

:O

2010-05-23 @ 16:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0