Grattis till alla mammor på morsdag! :)

Hej allihopa,mona som skriver:)
Det var ett tag sen jag skrev, jag har haft fullt upp med inlämningar och prov..
Igår så mötte jag bibbi och linda haha stackars linda hon skjutsa mig hela dagen. Först så cyklade vi med bibbi hem sen så skjutsa hon mig till centrum och hjälpte mig att köpa present till min kusin som fyller år idag sen så skjutsa hon mig till kungens kurva. Jag hade nära döden experience två gånger då linda var nära att krascha haha .
Tack Linda för att du var min taxi igår:)
Annars så sitter jag nu och  kämpar med min news analysis som ska lämnas in på tisdag så jag ska återgå till den nu. 
Ha det bäst alla:)

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett söt bebis, han liknar den där katten monal när hon var bebis;)

2010-05-30 @ 15:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0