GRATTIS CAMILA!

Jag har försökt ringa dig camila men jag kommer inte fram..fattar inte varför, har du bytt nummer?
och jag har inte facebook... så jag får väl ta och GRATTA dig här!

JA MÅ DU LEVA, JA MÅ DU LEVA, JA MÅ DU LEVA UT I HUNDRADE ÅR,
JAVISST SKA DU LEVA, JAVISST SKA DU LEVA, JAVISST SKA DU LEVA UT I HUNDRADE ÅR!
ETT FYRFALDIGT LEVE FÖR DIG CAMILA, DU LEVER!
HIPP HIPP HURRA, HIPP HIPP HURRA, HIPP HIPP HURRA HURRA HURRAA HURRAAAA!

Ett stort grattis till din älskling! önskar dig alllycka i världen!
17 år nu! det är grejer det! gör inget dumt nu vaaa :D <3



/ BIBBI

Kommentarer
Postat av: Mona-Lena

Camilla jag har smsat dig, jag visste inte att du hade bytt nummer.. Så Grattis på födelsedagen;):)

Hoppas¨att du får allt du önskar dig

2010-05-11 @ 11:08:54
Postat av: Nilufer

GRATTIIIIIIIIIIIIIS!!!! :D <3

2010-05-11 @ 15:25:54
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0