Emilia

ALOHAAA!
haha visst har jag blivit tung på skriva!! den efterlängtade helgen has arrived:DDD! igår så gjorde jag inget speciellt var i skolan hade mitt bajs prov jag typ kmr få g på-.- sen så senare gick jag came och sofe ut till ica sen promenerade vi haha det var så hemskt kuuuul vi såg en kackerlackig liknande varelse USCH! och idag så har jag varit på öppet hus i västerholm med winta haha det var skiit roligt dära:DD nu så sitter jag hära och tittar på balbilder:( tre ord S A K N A R  D E T  G A L E T!!!! ska sitta hära ett tag till sen ska jag laga mat och sen så plugga lite sen får vi se vad som häänder:DD




hahah!

Nu ska jag kila iväg hasta luego amigas!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0