Vegan

good will hunting är på tv!! kom ihåg när jag såg den med skolan, verkligen sevärd!!
iaf, vill bara upplysa er om att jag ska vara VEGAN i en vecka. coolt va (: men har verkligen no ide om vad man ska äta speciellt frukost!! jag dör för frukost de är så gott. och nu börjar jag APU också så de blir svåraare.
och imorgon ska jag prata med min handledare om schema och sånt, de är jätte spännande. Är faktiskt nervös, liksom de är mitt första jobb någonsinn! hahah. Börjar 12 imorgon men måste hitta ditt också och min bästa egneskap är liksom inte att hitta runt.. vi får se hur degår.

idag har jag bara varit hemma och tagit de lungt, kolla på en massa filmer och serier. och igår blev det till slut efter att jag och dylan väntat på victoria i evigheter fik i heron. De vart skoj iaf, prata en massa. och till er andra tjejer som inte svara jag säger bara BLÄ på er. er tur nu...

ska fortsätta kolla på filmen nu. ha de gött

peace and harmony, hehe // linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0