Victoria: 073 94 416 81

Tjenamors!

Hur mår alla söta därute som läser vår kuliga blogg? Sitter och gör en av mina favoritsysselsättningar - lyssna på musik :))
Kom hem för en stund sen, kanske drar ut på promenix snart igen. Får se hur det blir, men ska försöka sova tidigt ändå, men har fortfarande inte vänt tillbaks på dygnet sedan lovet! Igår somnade jag vid fyra tiden någon gång. Låg och pratade i telefon och tråkade vid datorn fram tills dess typ. Som vanligt dååra. Och så förvånsansvärt nog var det även i söndags, dagen innan vi började skolan igen efter lovet. Men somnade nån gång efter 5 då :S
Jag hade kommit på en av mina brillianta ideér som skulle göra att jag skulle sova tidigt, men gick det bra? NEJ! :( Planen var att vara ute hela kvällen och sen när jag kom hem så skulle jag vara trött och gå och lägga mig direkt och på så sätt somna tidigare än vad jag annars skulle och dagen efter inte ha några problem alls att sova. Smart va? :D Så iaf, kom hem 1 då alla sooov, men tror ni jag gick och la mig?? Hahaha slutade med att jag pratade i telefon och tråkade vid datorn tills 5 på morgonen, alltså i cirkus pirkus 4 timmar utan att göra något istället för att sova!! -.- Men idag har jag satt upp ett mål iaf: Stänga av datorn innan halv 2, bara prata i telefon fram tills kvart i 2, och HÖGST kl 2 ska jag ligga i min säng helt ombytt, duschad, ha borstat tänderna, osv. Ready for sleeping time helt enkelt.

Lägger in lite random bilder :)

Skolan: K00ling4r haha min mentor och bävern


HAHA, en riktig karaktär! Min idol :D Hahahaha träffade på honom en natt under sportlovet när jag var med ett par kompisar i stan, han tog bl.a upp sin tröja och började jaga oss med sin dallrande mage.. HAHAHA, och här är en av hans 39327408 poser han langade kameran x)



HEHE. Blev inte insläppt på en svenska lektion p.g.a sen ankomst (jag var 30 sekunder sen och läraren stängde dörren på mig + ett par till jag gick med som inte kom in på lektionen), så jag och resten som var "sena" var tvungna att skriva en halv sida om valfritt ämne för att få närvaro medans dom som satt i klassen fick kolla på film. Jag valde att skriva ett KLAGO brev eftersom att det ändå var om valfritt ämne. Haha. Var så jävla förbannad, här nere är brevet iallafall. Det uppskattades INTE av läraren måste jag dock påpeka.


Heron + Jag + A + mat + eftermiddag när skolan är slut eller sen kväll = SÅÅ sant! Haha vet ej om någon hängde med där



Lite "innan skolan bilder"






Och så en låt (såklart haha) inte världens nyaste men blev påmind om den häromdan och fastnade igen :)


Undrar vad det är som gör din röst så hypnotisk
Jag gör vad du vill, vad som helst bara för att va i din värld
Skulle va din slav rent hypotetiskt, om det fanns en chans, ens mikroskopiskt
Kan inte ditt namn men kan ditt nummer

Ska kolla på vampire diaries nu, puss på er pussgurkor!♥
Trackback
RSS 2.0