Victoria: film och film

Tjenamors!

Kom hem för ett minitag sen, & nu sitter jag bara och tråkar framför datorn. Ska strax gå och duscha och sedan lägga mig. Vill lägga mig tidigt för jag är SÅ JÄVLA TRÖTTTTT och har vart det hela dagen. Somnade någon gång efter 10 i 4 på morgonen igår ungefär.. Usch, jag och mina dåliga telefon och "vara-uppe-sent" - vanor... Går det att ändras från nattuggla till morgonmänniska? Borde finnas något piller som kan ändra på saken, ska fan ta och uppfinna det! För det går seriöst inte att ändra på det helt själv, det är jääävligt svårt iaf, har försökt typ 83614291758933417 gånger utan att lyckas!!!! :(

Aja nog om mina dåliga sov vanor, hehe. Idag har jag vart i skolan, missade första lektionen som var matte, och gick på den efter istället. Typiskt mig dåra, inget märkvärdigt med det. Slutade 13.40 och var kvar i skolan i typ en timme efter det -.- Efter skolan drog jag till Skäris med en kompis, gick runt en stund och skulle käka. Men sen bestämde vi oss för att käka i Heron istället, så vi åkte dit. Vi chillaxade där ett bra tag och bara satt och snacka en massa som vanligt, gick runt lite. Sen fick vi för oss att gå på bio från ingenstans haha, så vi gjorde det :))
Har varit på bio nu varannan dag sen i fredags hahah :P Hur som helst såg vi Farsan. SOM SÖG!!!! Skit dålig film, helt seriöst. HEEEEELT torr. Var lite efter med att se den, men jag säger såhär, har ni inte sett den, GÖR INTE DET HELLER. Samma med Alice i underlandet, såg den i fredags. FET ångest att man såg den i 3D version också, verkligen inte värt det! Den var uuuurusel. Blääää!!
Och juste, den dagen jag skrev om att jag skulle på bio så blev det inte Remember me. Utan I love you Philip Morris. Deeeeeeeen däremot! Den var skit rolig hahahaha fyfan vad jag garvade!! Men det var bara jag som tyckte den var bra, resten tyckte den var dålig p.g.a att de var bögar typ -.- Skit mobbat!! Äh, killar -.- Haha.
Oj vad mycket film det blev haha! Ska nog sluta skriva nu & tråka ut er :D Måste bara slänga upp lite bilder på mina favoriter.

Kan man vara vackrare?!?!?!??!?!?!?!????????!!?!??!?!?!!!!!!!!!!!



SKÖNHET !!!!!!!!



IIIIIIIIINGAAAAAAA ORDDDD för den här killen, herregud tror mitt hjärta stannar


Ska sluta dreggla nu och tänka på min framtid istället som kommer innehålla någon av dessa tre otroliga män, om inte alla 3! :D
PUSSSSS :)


Kommentarer
Postat av: Catherine

woooh bra smak du har V :D mos def e het ! Jag känner en som liknar honom btw =) hahah



loove

2010-03-17 @ 09:52:52
URL: http://caathyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0