tråkigt.

börja med att jag kom hem igår med värstaa headache, låg och vila en stund seddan somna jag runt halv 7 och vaknade idag kl7 somna om igen till 9. sov i över 12timmar helt otroligt. Jallafall så vakna jag med gott humör och magen pratade högt med mig, hahah åt ingen middag igår därför. Sedan förstördes min toppen morgon till bajs.. Så nu är jag på hur dåligt humör som helst, tråkigt.

By the way så läste jag i metro för någradagar sedan om vårdepression och att de är många som drabbas av de. Jag lovar de känns som jag är drabbad. Är helt slut orkar inte göra någonting, på dåligt humör, vill bara sova hela tiden. huvudvärk, vill bara vara ifred hela tiden. Vet inte fan hur jag ska hinna med plugget!!

ville bara dela med mig av min morgon och tankar.

Ha det bra // Linda 


Kommentarer
Postat av: ereeg

jag tror också jag är drabbad av den! :(

2010-03-22 @ 21:45:58
URL: http://elevensisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0