sofiahär

hej ;)

kollar på tv och fixar lite i mitt rum just nu.. har skit ont i huvudet! :( får hoppas de går över..

Igår var jag hos tandläkaren, hade inga hår :D Efter det så åt jag och linda i centrum och sedan åkte vi in till stan för båda ville till Zara. Köpte inget förutom en ring, den är jätte fin! Efter stan så gick vi hem till linda och bakade (eller jag kollade mest på för linda lät mig inte röra något:( ) La undan ett par skor i deichmann igår, de är typ gladiatorskor me olika färger, om ja orkar går ja och köper dom idag men tror de får bli imorgon..



här är ringen

ha de bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte ni lägga upp bilder från gotland? roligt att se

2010-03-02 @ 16:02:06
Postat av: Catherine

jag ska också köpa en sån ring sofia... den avr jätte fin en sån som du har på bilden.. thihi ska oxo vara lite härmapa....



haha HUR KÄNNS DET ! -.-



2010-03-03 @ 10:20:11
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: Sofia

JAA! nu blir jag din insperation barb!! :D hhaha

2010-03-03 @ 19:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0