sofiahär

Hej på er.
just nu sitter jag och pratar med Camila (ågrar att jag svara!) haha skoja camila ta det lungt:)
Idag slutade jag ooch Emilia halv 12!!! skönt!
Vi mötte upp Victoria vid tunnelbanan som skulle till sin skola och sedan så gick jag och Emilia till kungshallen och åt, mums!
Iallafall, guud om jag inte gick till alla H&M butikerna i stan och leta efter min bruna skinnjacka :| Men nej den fanns inte, så köpte den i en annan färg, typ grå med lite brun färg haha svårt att förklara, ska åka med pappa imorgon till nacka och sickla för att se om den finns i brunt där..
Iallafall tänkte nu visa vad jag köpte idag:

jackan..

en till jacka från H&M;)

klänning från bikbok

örhängen från H&M

halsband

ett till halsband

Kommentarer
Postat av: Emilia

du borde ha ååångest väldigt onödiga saker!!!!

2010-03-18 @ 21:15:07
Postat av: Sofia

HAHAHA lägg aV :(

2010-03-18 @ 21:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0