Sofiahär

Hej på er:)

Är så trött!! Började klockan 7 på morgonen idag och gick hem klockan 4. Men eftersom jag gjorde det både idag och igår, så kan jag vara ledig imorgon. (lägger upp mitt schema själv det är därför) Idag var det ganska kul på praktiken, på morgonen hjälpte jag personalen med patienterna, sedan så gav jag frukost och fixade lite :) Sen på eftermiddagen bakade vi, och sedan satt jag ute med patienterna på balkongen och solade haha:P

Iallfall, nu tänkte jag lägga in lite bilder:

Lite bilder från Lindas födelsedag :






Sedan bilder från alla hjärtans dag :




Bilder från Ereegs tjejmiddag :






Skidåkningen:






Linda som hoppar!

Bio :








Nyår:





Ikea m.m. :






VACKER!


Eriksdals :




Bio :





Dylans födelsedag:





Bibleoteket :


Stan



Nyheter:



Bio :






WOW äntligen klar! Nu hoppas jag bara att ni tjejer sparar alla bilder så jag slipper skicka! haha


ha de bra

Kommentarer
Postat av: camila

Man blir helt sådär omg när man ser bilderna, man har aldrig sett dom tidigare hhahahaha, när jag typ ska äta upp Linda, sen hon sitter där with her perfect smile och fattar inte vad som händer bakom hah :D



Bild nummer 48 säger bara ; RUUUUUUUUUUUMPPPPPPPAAA :D hahahah

Och säg inte nej ;)

2010-03-12 @ 01:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0