rastlös dag?

Tjena bloggen! Idag har jag inte gjort ett skit, absolut ingenting! Jag försökte läsa min engelska roman men efter femte sidan så somnade jag.. Sedan så satt jag mig vid pianot och övade mitt spel lite.. vad har jag mer gjort? Ingenting, bara ödslat på tiden.. och jag har ingen ork att gå ut..så jag sitter här och typ ruttnar sönder... men jag ska ge min bok en chans till för jag måste ha läst hundra sidor tills på tisdag, vill inte svika min grupp. power to the people! höhö.. hm vad mer kan jag säga? juste som linda binda sa så var vi på bio igår, skojjjigt! filmen psykade oss totalt hahah! men men......... hm, juste jag har också gjort lite shopping, fast inte så mycket som linda -.- köpte två saker bara..... men jag borde avrunda nu, måste sätta igång med läsandet!


köpte en kofta och ett par...

sandaler! =)

kan slänga in en ego bild från igår också haha =)

ha de bäst!

/Bibbi


Kommentarer
Postat av: sofia

vacker!!

2010-03-05 @ 23:02:05
Postat av: Nevena

fina saker och fina du :) <3

2010-03-06 @ 13:35:41
Postat av: bibbi

ni är fina <3

2010-03-06 @ 17:41:42
Postat av: Lydia

bibbi var köpte du koftan?jackan!

älskar såna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2010-03-08 @ 19:19:45
Postat av: bibbi

jag köpte den ifrån gina tricot =)

2010-03-09 @ 02:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0