otur:(

Hej på er!

Är jätte trött, måste egentligen lägga mig typ 9, men det går ju inte eftersom desparate housewives kommer + christine ännu senare..
Imonrgon ska ja upp 6, ska vara på praktiken klockan 7:( men sen slutar jag 1 ;)
Nu i helgen ska jag gära mitt helgpass också, då ska jag börja 7 och sluta 20.00 vilken då betyder att jag kan vara ledig några dagar senare i veckan.
Iallfall, idag var jag ju på praktien, de var mycket bättre än igår:) fick träffa min handledare eller har faktiskt 2 haha, och dom båda är skit snälla!
Meen nu kommer vi till min otur -.- När jag och emilia satt på bussen på väg hem, hittar jag inte min mobil.. jag letar igenom heeeela min väska men hittar den inte. Så ja.. vi får åka tillbaka, sen när vi kommer dit så letar vi typ på alla ställen där jag skulle kunna ha glömt den.. men nää! Haha jag var helt deprimerad, fösökte komma på vad ja skulle säga till min pappa :O hahah. Så vi gick och köpte massa godis och choklad (tröstäta)
MEN sen när jag kommer hem och ska hänga av mig jackan så ligger den dära! haha asså jag känner mig så dum!

okej de här blev lite långt och tråkigt men jaja :P
Här kommer lite bilder från lördags:

haha alla har noll poäng





ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kuuul

2010-03-10 @ 19:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0