nevena här

Hello!
ligger nu i min säng o nyser som en galning, har världens huvudvärk dessutom! Smarta lilla jag hade öppet fönster i natt då jag sov med blött hår. När alarmet ringde imorse och jag skulle vakna upp var jag alldeles snuvig och hade jätte ont i huvudet!!! ... så jag bestämde mig för att stanna hemma. Jag har legat o kollat runt lite på kläder och väskor och så fort jag får min lön och mitt studiebidrag så ska jag dra iväg o köpa kläder.
Detta ska inhandlas den här månaden (bland annat):

- Röda Converse
- En skit fin väska från Kappahl
- Ett par ljusa jeans
- Och ett par skit snygga tröjor jag sett i bland annat Vero Moda. 
- Förhoppningsvis en baseboll jacka också, älskar sånna!

Men men... det är inte först om 1 o en halv vecka, jag håller ut! Denhär veckan har gått skit snabbt o jag har haft massor o göra i skolan. Vi har haft 3 engelska prov denna vecka o två av dem har jag gjort o det gick super bra:) de tredje missade jag idag.. :/

Till imorgon har jag en bokrecension att göra, den ska skickas in 23.59. Har lite kvar utav boken som jag nu läser. Tycker att den e skit bra! (o)planerat bröllop heter den.

Mamma fyller år imorgon så vi hade tänkt o gå ut o äta o sen kolla på bio, mys! Måste tänka ut vad jag ska köpa till henne bara. Tjejer? Vad tycker ni?
See you


ps. Underbart att solen tittat fram! Man mår sjukt mycket bättre :))


Kommentarer
Postat av: melinaaaaaaa

nevenaa:)<3 kan du hjälpa mig med en sak? älskar verkligen din klädstil har sätt dig ute i huddinge, ville gå fram & säga hej men vågade inte hiiihii:)

(ni alla tjejer har en otroligt fin skönhet & stil)



frågan är så här: jag ska på en fest snart & tänkte ha kavaj med jeansleggins..vilken färg ska det vara på byxorna? blå?svart? = kavaken är hel svart:D sen tänkte ha en vitsvart randig tröja..tips?

2010-03-11 @ 18:53:27
Postat av: Nevena

tack ska du ha melina :)



kavaj o lackleggings e finast! men om du ska ha lackleggings så tycker jag svart och under en fin topp eller blus, inte svart grå eller brun. en vit skulle va fint, sen typ smycken. In my opinion dåra haha



puss

2010-03-11 @ 21:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0