Linda

Tiden bara rinner iväg, gud känns som jag inte hinner med något. Blir så jävlaa stressad, ÅNGEST!! Alltså en vecka har gått redan och jag har inte gjort något, sova äta praktiken och upprepa, de är det ända.  Orkar inte göra något heller för den delen, vill bara slagga hemma och kolla på massa filmer. Känner att de börjar ta över mitt liv, hahah. Gud jag går till och med upp extra tidigt för att kunna kolla på film innan praktiken.. knäpp.

Anyway, idag har jag inte gjort så mycket gick till centrum med träningskläderna, skulle träna va de tänkt men orka inte så jag gick in i ICA köpte likte gott och tog bussen hem.
Snart får jag äta LAHMA (kött) hahaha, är så jävla glad. ska äta en fett kebabtaldrik då!

Juste toppen filmer kommer på television idag bland annat Mr.Deeds ( sofia, hahah ) och Den förste riddaren, väldigt bra film såg den i skolan :)

ha de gött nu, för de ska jag ♥



kollade på Greys anantomy :D

så förbaskat svårt att ta en bild på henne med ögonen öppna haha


Kommentarer
Postat av: Dylan

linda du har blivit duktig på att skriva inlägg oftare :D

2010-03-14 @ 01:55:25
Postat av: Nevena

"så förbaskat svårt" HAHA skön du e

2010-03-14 @ 12:24:12
Postat av: linda

i Knöööww!! (:



hahah nevena, that's how i roll ;)

2010-03-14 @ 20:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0