Konstig värld

Idag när jag var på väg till praktiken så satte jag mig bredvid en MAN som spela psp eller vad de heter och jag lovar han var störd!! Seriöst driver inte, ni skulle höra honom. Han svor så mycket och inte "fan eller "helevet" utan (ursäkta mig) jävla hor mamma knullare, kuk fis spel och en massa annat. Alltså jag börja skratta men jag blev shit skraj och bytte plats, inte vet jag vad han är kapabel att göra.
och sedan för inte så länge sedan var de 2st männ iklädda i militär uniform som typ satt på tb och låtsas pangade i luften och förde högt ljud om sig. Och en annan fåfäng man som satt bredvid mig, han vände xoch vred på sig vet inte hur många gånger för att se sig själv i fönstret från olika vinklar. Om jag inte skratta ihjäl mig!! hahah
sedn på bussen ett äldre par som bråka över 13kr, alltså de skrek typ. Han ba " du lova att du bara skulle köpa kladdkaka och aftonbladet!" hon " men snälla jag köpte ju bara 4 äpplen" han " jag tänker iaf inte betala för de de ska du fan veta" osv..

"Konstig värld vi lever i, fullt med knäppjöckar" - Majsan ( en tant på praktiken )

hahah, ha en bra dag i skolan imorgon (: jag är ledig

// linda


Kommentarer
Postat av: dashe

haha men lilla hjärtat du har inte sett allt ännu inte en hälften.

men du måste väl erkänna tt det e ganska kul iaf... att titta på sånt! :P <3<3<3

2010-03-22 @ 20:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0