JAHAPP

IDAG FICK JAG REDA PÅ ATT JAG HAR IG VARNING I ETT ÄMNE! KAN NI GISSA VILKET!?
AV ALLA, SÅ HAR JAG I IDROTT!
HAN MÅSTE FUCKING SKOJA MED MIG!?
ASSÅ JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅ DÖD PÅ FREDAG DÅ JAG HAR UTVECKLINGS SAMTAL!
ASSÅ DRIVER KILLLLLLLLEEEEEEEEN!?!??!?!?!
JAG BORDE INTE ENS HA DET!!!!!!

JAG SKA VISA ER MIN NÄRVARO LISTA OCH KOLLA SJÄLVA!!!


DET GRÖNA -  NÄRVARANDE
DET GULA - ANMÄLD FRÅNVARAN AV FÖRÄLDER
DET RÖDA - SKOLK!

KOLLA?!?!?!!? JAG BORDE INTE HA DET!?!?!?!?
OCH HANS "MAIN REASON" ÄR ATT JAG HAR MISSAT FÖR MÅNGA LEKTIONER!!
KOLLA VAD HAN SKREV?!!?


"1: Comments
  Bibbi has missed far too many lessons this term and I am concerend that this will effect her final grade. When she is in lessons she does well and is generally positive towards physical activity.
2: IG-warning in su KIbject
 
  Yes
3: Proposed action plan
  100% attendance needed, be prepared, positive, active and cooperative. Please find me to discuss this further."



ASSSÅ SKOJJJJJJJJJAR KILLEN MEDDDDDD MIG!?

TJEJER SNÄLLA SÄG ÄLIGT BORDE JAG HA IG VARNING? JAG MÅSTE VETA.. DET ÄR KANSKE JAG SOM ÖVERDRIVER.. UPPSKATTAR OM SÅ MÅNGA SOM MÖJLIGT SKULLE SVARA... OCH EN SAK ÄR SÄKERT.. IMORGON BLIR DET KRIG UNDER IDROTTSLEKTIONEN MELLAN MIG OCH HONOM. HARE GOTT!!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Bibbi håller med dig han måste ha något fel i huvudet! SLÅÅ HAN

2010-03-17 @ 17:47:02
Postat av: sally

det där var väll väl överdrivet, men som sagt det är vår skola det. Låt han få i sig imorgon!

2010-03-17 @ 18:56:53
Postat av: linda

du borde inte få ig varning men du har ändå missat en del ca 1/4 vilket är ganska mycket.

2010-03-17 @ 21:39:46
Postat av: aran

Vet inte vad jag ska säga... Lycka till bara, döda han imorgon

2010-03-17 @ 22:43:07
URL: http://MANCHESTER UNITED <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0