hejhopp

tjaba, imorgon får jag äta kött!! Tro mig jag har laddat upp med food, på morgonen ska jag äta halomi ost heheh, typ de jag är gladast över :)
Iaf, nu är helgen över, tråkigt nog. men de har varit en skön helg bara slappat och mått bra med massor av la pelicula, film på spanska. Försöker lära mig lite ord är och där för jag ska ha de som språk, yey!! :)

lite kläder som jag köpt:




är inte säker om jag ska ha kvar den, borde jag?




en enkel men SNYGG kofta, hehe :)





100% ekologisk, de gillas


och så en till vanlig svart väska men som jag inte hittar bild på.

NU TILL FINALY, bra la pelicula på 3:an kl. 9 "American Gangster"

Peace and Harmony // Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0