HAR STÄNGT AV MIN FACEBOOK

Tjena bloggen! Hur mår alla? Själv mår jag bra, fast är otroligt trött! Som erre sa så har vi ett par stora uppgifter som måste göras den här veckan! Och jag har STRESS! Jag kommer inte igång, de känns som om jag har tappat min motivation! Men hursom helst jag måste bli klar med en av uppgifterna imorgon, DEADLINE! Men men, som rubriken lyder så har jag stängt av min facebook.. men var inte oroliga jag har inte raderad mitt konto utan bara inaktiverat(?) den. Öppnar den redan nu på söndag igen! Och anledningen till varför jag har valt att göra det är för jag känner att jag har drabbats av facebook-sjukan? Då man hela tiden är inne och måste se människors uppdateringar osv.. och jag vill inte bli "beroende".. ja ni fattar vinkeln! Plus så har jag mycket plugg som jag måste koncentrera mig på.. vilket inte hjälper för nu knarkar jag bloggar istället! -.- Jobbigt läge? Jag vet! Men men, nu hade jag tänkt och avrunda. Måste krypa ner i sängen, dags att sova! Vill bara lägga till en sista sak, LINDA jag hoppas fastan går bra! Du kommer få en ny bästa vän, nämligen soja mjölken! Vill bara hälsa dig, VÄLKOMMEN! (till helvetet).. Nää skojar, så farligt är det inte att vara vegan.. har varit de nu sedan den 14 februari. EN FET TUMME UPP! ELLER TVÅ! :D Så de var allt jag hade och säga.



Ha de bra! / Bibbi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0