Ett ord: Tandställning

hallåå allihopa

idag nu på morgonen så var jag hos tandläkarn och hade en "besiktning" (?), skulle kolla om jag behövde tandställning och gissa vad ..... jag kommer att behöva det -.- eller jag e faktist glad, man får skiiiiit fina tänder efter (kolla bara på Camila,Sofia och Bibbi... oj märkte nu att vi blir många som har haft det i eleven. hahahhha).

Jag kommer att få största nördstämpeln, för jag använder också glas ögon -.-' ÅÅÅÅÅÅH WHYYYY???????? det blir kontaktlinser från och med nu säger jag bara!

fråga t tjejerna:

* gör det ont ?
*hur länge hade ni era?
*är ni nöjda?

hoppas att jag får svar på dessa frågor ... eller jo  jag kommer få det förr eller senare hahaha



ps. VRF HAR INGEN REAGERAT PÅ ATT SOFIA SKREV I SITT INLÄGG "jag hade inga hår" ? JAG DOOOOOOOOOOOOOOOOOG AV GARV NÄR JAG SÅG DET!

love


Kommentarer
Postat av: Emilia

ORKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAA, ja vill också! Vad heter din tandläkare?

2010-03-03 @ 09:46:44
Postat av: camila

Det gör ont när dom ska sätta på den, för dom spänner åt sen så efter några timmar mot kvällen då du kommer döööööööööööööööööööö! Jag grät så jävla mkt, det gjorde så ont! Om jag råkade bita ihop med tänderna så fick jag så jävla ont, så ta en alvedon efter du satt på tandställningen. Men det går över efter några dagar :)

2010-03-03 @ 11:45:33
Postat av: linda

hahah, för ingen orkar läsa hennes inlägg hahah. skoja (:

hahah, dylan du kommer se shit gullig ut (:

2010-03-03 @ 13:11:12
Postat av: Sofia

HAHAHA omg :o

2010-03-03 @ 14:21:21
Postat av: Sofia

Håller med camila! de gör jätte ont när dom spänner den, man kan typ bara äta soppa :( haha! men de kommer gå jätte bra gulleplutt :D

2010-03-03 @ 14:24:22
Postat av: Dylan

va söööta kommentarer :D



tack för svaren också :D

2010-03-03 @ 21:28:19
Postat av: Lydia

är det gratis? för jag vill oxo ha tandställning :D

har vampyrtänder xD men de säger att jag inte behöver det

2010-03-03 @ 23:39:30
Postat av: Lydia

visa en bild hur dina tänder ser ut :D

herååå!

2010-03-03 @ 23:40:23
Postat av: Anonym

det gör ont första gången i några dagar, sen gör det också ont första och andra gången du går tillbaka dit för att spänna tandställningen

2010-03-04 @ 18:32:26
Postat av: Dylan

svar till emilia : jag vet inte vad hon heter men det e en kvinna ialf HAHAHA



svar till Lydia: jag har typ en "vampyrtand" i underkäken istl för i över käken, det syns inte när jag ler men syns när man tittar på den (om du förstår)

2010-03-06 @ 01:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0