erre: det här kan ni skriva upp...

Linda: 5 Januari - Stenbocken
Camila: 11 Maj - Oxen
Mona: 26 Juni - Kräftan
Jag & Sofia: 5 Juli - Kräftan
Bibbi: 9 Augusti - Lejonet
Dylan: 12 Augusti - Lejonet
Nevena: 18 Augusti - Lejonet
Winta: 18 Oktober - Vågen
Victoria: 3 November - Skorpionen
Emilia: 22 December - Stenbocken

Jag är väldigt intresserad av stjärntecken och deras olika karaktärsdrag, och nu märkte jag att ingen av oss är född i Fiskarnas, Vattumannens, Jungfruns och Skyttens stjärntecken... dock är vi många kräftor, stenbockar och lejon :) tummen upp. Ändå är alla så olika, båda tummarna upp.

Nu när jag har skrivit det här inlägget är alla läsare skyldiga att gratta oss på våra födelsedagar =D Nästa upp är Camila. :)

Nu är klockan alldeles för mycket så jag ska hoppa i säng.
Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0