ereeg: "varegyzzärnaa?"

hahaha rubriken....en kille på jobbet skriker så där hela tiden me en gnällig playaröst haha jag dööööör av garv... VAREGYZZÄRNAAAAAA?!
igår kväll var riktigt chill aså. vi drog hem till natalie, emilias storesyster, och åt, dansade och hade jätte kul. tack 9C-tjejerna ♥ :)
idag har jag gjort NA-DA var på jobbet imorse, och ni vet han som säger vareguzzarna hela tiden, han sa en såååå gullig sak, lyssna tjejer. en tjej kom och handlade hos mig, och hon är typ en av dom vackraste jag har sett. hon har blonda slingor, honugsfärgade ögon och en lätt solbränna. alla killar fick stresss när hon kom. lite senare sa den här killen så här: om jag var tillsammans med den där tjejen och vi bodde tillsammans efter fem år i vårat förhållande, även fast man är van med varann efter så lång tid, skulle jag fortfarande vara helt blyg när jag vaknade vid hennes sida på morgonen. och jag ba stod där med tefatsögon. hehe
iaf efter jobbet åkte jag hem och här har jag suttit sen dess. kanske drar och tar en fika nu. eller åker hem till pappa :) vi får se.


bild från gårdagskvällen, söta tjejor! :)

puss


Kommentarer
Postat av: linda

omgd!! shit gullig (:

2010-03-07 @ 20:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0