ereeg: my dream is to fly, over the rainbow so high.

people, the sun is shining! våren är på väg nu. vet att jag tjatar men är så himla excited =)
somnade halv 3 imorse... jag, bibbi och emiliano satt uppe och gjorde en stor labb rapport som till slut blev kvar. fyfan vad jobbig den var! skönt att vara av med den nu så att vi kan fokusera på annat.
vaknade halv 9 imorse, har alltså sovit i 6 timmar - får ta det lugnt idag hehe
har ätit en ordentlig frukost med familjen och nu tänkte jag dra ner till centrum och kolla runt lite på kläder och så, nån av tjejerna som är på? :D


vår-harmoni haha

puss♥


Kommentarer
Postat av: Catherine

jaa vad för låt är det de säger såå? jag vet vilken det är, känner igen det men kommer inte på... vilken låt sjunger det... My dream is to fly, over the rainbow so high ! :D

2010-03-13 @ 12:54:38
URL: http://caathyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0