ereeg: muzic´s pumpin'

yes, exactly... lyssnar på moziqa som man säger på arabiska haha
det är viktigt för mig att lyssna på musik när jag pluggar matte. det får mig extra koncentrerad, speciellt när jag har plug-in hörlurar. då är jag i en annan värld, world of mathematics =) just nu pumpas Rihannas låt Rude Boy i mitt kök. den fastnar snabbt i huvudet aså..
idag efter skolan drog jag in till stan och åt yoghurt-glass! bästa som finns... jag och bibbi hade en het debatt också hehe.
när jag kom hem höll jag och mamma på att laga mat och jag skulle hälla över olja från en panna till en kastrull och DÄR tändes en låga som brann och blev större. tror ni inte jag sprang fram och tillbaka i panik och skrek? haha mamma va heeeelt lugn och drog sakta bort allting ifrån spisen. knas.
den här veckan kommer vara stresssig för min klass. jag hatar när vi har typ 3 olika stora inlämningar dagen efter varandra, man hinner typ plugga halvt till allt. men, men försöker gör man iaf.


mycket plugg-planer för veckan, haha helt deprimerad


mycket matte-plugg för kvällen och kanske också natten(?)

back to business puss♥

Kommentarer
Postat av: aa

fin

2010-03-10 @ 19:26:27
Postat av: aa

fin

2010-03-10 @ 19:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0