ereeg: huvudvärk....

varför finns huvudvärk?! aså min skalle exploderar snart. bokstavligen.
till något mindre tråkigt; har ni någonsin vaknat upp en morgon och bara känt att allt är så jävla rätt? :) man är helt utsövd, man har drömt en underbar dröm och man ligger under täcket som dessutom är varmt och skönt... så kände jag imorse, svävade typ av lycka och harmoni...tills jag tittade ut genom fönstret och fick se att det typ slask-snöade(? hoppas de finns nåt sånt ord) hur som helst så åt jag lite frukost, åkte till jobbet och när jag slutade tog jag en sväng förbi gymmet där jag träffade på duktiga Mona igen :) när jag kom hem från gymmet pallrade jag och mami oss till heron city där vi åt någon slags wokad mat med nudlar. vet inte om de var fel på maten men det var direkt efter att jag ätit den som jag fick den här jobbiga huvudvärken. ska nog hoppa in under täcket och drömma mig bort i harmoni igen & hoppas på att huvudvärken är borta imorgon bitti. då får vi se vad för äventyr som väntar :)



så här kändes det när jag vaknade


trodde jag skulle få se den här utsikten från fönstret...


...men, istället fick jag se den här. så därför vill jag;


åka hit!


och/eller hit!

men istället väntar jag tålmodigt. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0