ereeg: darrande skolflicka

hej läsare! :)
alltså.....varför är det så jävla pirrigt?
jag är typ aldrig nervös över saker, men nu helt plötsligt har jag handsvett, jag skakar för att inte prata om att håret på hela kroppen reser sig så fort orden "SPT-talk" motvilligt åker in genom öronen på mig. FAN, jäkla utvecklingssamtal.
kommer typ sitta och hyperventilera under samtalet haha alla vet vad som väntar hemma efteråt, eller hur tjejer?
nej driver bara, men det är sällan som jag kan behålla lugnet innan, under och efter. jag säger bara att nedräkningen har börjat... det är 17 MINUTER och 50 SEKUNDER kvar!!!
offff aså stressar upp mig själv, ska ta en promenad nu
HEJ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0