döda mig

Tjena bloggen! Hur mår alla? Själv mår jag bra är bara stressad som vanligt! Jag somnade direkt efter skolan och vaknade nyss! Kan ni fatta vilken stress jag har? Har inte pluggat ett skit de här dagarna! Har en sån jävla ångest!
Har tänkt skriva in mitt plugg som jag har/haft den här veckan och de som skall göras till nästa vecka!

Måndag
- Spanska prov!

Tisdag
- Engelsk läs läxa - läst till sidan 100!

Onsdag
- Matte läxa!

Torsdag
- Svensk artikel inlämnad innan klockan tolv!

Fredag
- Kemi labb rapport inlämnad innan klockan tolv!
- Matte B prov!
- Samhälls läxa!

--------------------------------------------------------------------

Måndag
- Kemi läxa - läs boken och svara på frågor!

Tisdag 
- Engelsk läs läxa - läst till sidan 145!

Onsdag
-

Torsdag
- Engelska läsloggarna 1 och 2 ska in innan klockan tolv!

Fredag
- UTVECKLINGSAMTAL!

ÖVRIGT!
- Skriva ett brev till min idrotts lärare!

OBS!
-
OCH SEDAN FÅR VI INTE GLÖMMA ATT UNDER VECKAN SOM KOMMER SÅ KOMMER DOM GE OSS MER LÄXOR!
DE KAN INTE SLUTA PLÅGA OSS!


Okej sådär ser den riktiga planeringen ut!
Men min planering sett/ser ut så här för den här veckan!

1. Jag gjorde aldrig spanska provet! Jag var sjuk.. em.. öh.. *host* (?)
2. Engelskan läste jag faktiskt - EN FET KLAPP PÅ AXELN!
3. Svensk artikeln tänker jag skicka in på SÖNDAG!
4. Hinner inte plugga till matte provet - får ta det som de kommer!
5. Jag SKITER i samhällsläxan! - Provet är ändå inte förrän vecka 13!
6. JAG MÅSTE DÖDA KEMI LABB RAPPORTEN! KEMI HELA DAGEN IDAG OCH IMORGON!

SÅ TJEJER, VAD TYCKS? NÅGON SOM ÄR SUGEN ATT VARA MIG FÖR EN DAG? ELLER DE KANSKE FINNS NÅGON DÄR UTE SOM VILL BYTA SKOLA MED MIG? ELLER LIV?

Jag måste tyvärr avrunda nu..
har en massa plugg som väntar och en DUSCH!

PS. Nevena krya på dig gumman!

BIG LOVE TILL ER ALLA!
Om ni läser i tidningen imorgon om att en tjej som har begått självmord
så är det antigen jag eller Ereeg som är offret!



/ BIBBI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0