bababibi(Dylan)

hallå där :D

sitter just nu framför tv:n med datorn i knät ska ner och äta frukost men först så tänkte jag berätta lite om min dag igår:

Min lilla syster hade uppträdande och så snäll syster som jag är så gick jag dit ist. för att direkt gå på fest. Dona följde med mig så jag hade sällskap och vi fick vänta i omkring två timmar tills det skulle börja det hade blivit förseningar men det var lugnt ( jag säger bara ett ord om vrf det var lugnt : KATTER! ). Efter uppträdandet så gick vi och mötte upp några vänner till oss och drog till en fest i alby, vi fick gå runt i omkring en timma tills vi hittade festen, tills dess så hade vi mött flera pers som hade också tappat bort sig HAHAH det var så jäkla sjukt. Men väl på festen var det kul haha.

lite bilder från efter festen när vi fick vänta på tåget i 27 min:


Söta Sara


Sara och jag haha jag var skiit trött och skulle spela lodis

änu en crack bild

love

ps. JAG E LEDIG IMORN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0