anna bajsberg kan gå och dö

Tjena!
Hur mår alla? Själv mår jag bra! 
Min söndag har varit helt seg och jag har inte gjort något speciellt.. så här har ungefär min dag sett ut..

Vaknade runt 11
Gick in i duschen runt 13
Gjorde sedan mat runt 15
Noppade mina ögonbryn runt 16.30
Kollade efter de på tv..
Sen nu sitter jag här med mina böcker.. och lyssnar på en massa skön musik, tummen upp!


Engelska boken vi läser just nu - the curious incident of the dog in the night - time.




Juste jag måste bara tillägga att FEL PERSON VANN MELODIFESTIVALEN! ASSÅ KAN SVERIGE SLUTA SKÄMMA UT SIG!? JAG HÖLL PÅ ATT HOPPA UT GENOM FÖNSTRET NÄR JAG HÖRDE DOM ROPA HENNES NAMN! ÅH JAG SOM VILLE ATT SALEM AL FAKIR SKULLE VINNA! ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD :@




/ Bibbi

Kommentarer
Postat av: Camila

HANNNNNN ÄRRRRR SÅÅÅÅ JÄVLAAAAAA BRAAAAA :D !!!!!!!

Han borde vunnit!!!

2010-03-14 @ 20:36:32
Postat av: Dylan

vi läser också den på engelskan :D

2010-03-15 @ 00:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0