9/3-10

nu är de läggdags, har redan sovit idag några timmar men är fortfarande hur trött som helst. Idag gick jag upp 5 och tog tb 6 och imorgon blir de samma rulle. Slutar tidigt dock vilket är bra. De är hur kul som helst på min praktik, urgulliga tanter såå sööta (:

Använde mask för första gången, tänkte passa på medans jag kolla på DH och couger town då vi inte hann använda den förra tisdagen hos bibbi som de var menat. Meen aa, märker inte direkt någon skillnad kanske måste använda den ett par gånger men nja vi får se. Men jag såg rolig ut  hahah, satt och skratta åt mig själv.




sexig brown suger!! haha (:

sov gott ska upp om 6h.. NOO!!!! :(

massa kramisar // linda


Kommentarer
Postat av: bibbi

sexi lady! tummen upp! :D

2010-03-09 @ 23:24:01
Postat av: Anonym

vad praktiseraer du med ?

2010-03-10 @ 19:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0